piątek, 29 lipca 2011

Matamorfoza: zu-

Makijaż
Przed: Masz mało kosmetyków, szkoda. Makijaż niestaranny. Nie podoba mi się to że pomalowałaś oczy wysoko, aż do brwi. Głupio to trochę wygląda. (Bez obrazy ;] . ) Ogólnie to mi się średnio podoba 6/10

Po: Zmieniłam kolor włosów i włosy, tak aby pasowały do koloru brwi. Brwi i oczy dałam troszkę niżej zdjęłam te okropne rzęsy, kolczyka i soczewki... Ogólnie to moim zdaniem jest lepsza po niż przed. ; ) (troszkę na prawym oku jest wyżej pomalowane, ale zauważyłam to dopiero jak dałam obrazek. Nie chciało mi się już tego zmieniać)
Ubrania
Przed: Hmm... Nie jest źle, ale spodnie i buty są trochę krzywo... Ocena 8/10.

Po: Ubrań też masz trochę mało... ale jakoś ją ubrałam. Zmieniłam spodnie na czarne, zdjęłam bransoletkę, dałam białą bluzkę i trampki. Na bluzkę dałam kółeczko z czaszką. 





1 komentarz: